Felanmäl och beställ
Är ditt ärende akut? Ring Coor helpdesk 08-123 780 90.
Undrar du över något?
Oavsett vad du undrar över är du varmt välkommen att kontakta vår helpdesk. Vårt team har bra kunskap om våra tjänster och kan även hjälpa dig med kontaktuppgifter till ansvariga för olika områden. Coor helpdesk finns på plats dygnet runt.
Felanmälan
Här kan du snabbt och enkelt göra en felanmälan, klicka på knappen längst ner på sidan och fyll i formuläret. Vänligen fyll i hela formuläret innan du skickar in det.
Dörrar:
|
Vid felanmälan av dörrar behövs dörrens slutändelse (-1,-A,-B,-E) anges i beskrivningsfältet, läs hur du hittar det genom att klicka här.
Detta gäller även felanmälan av armbågskontakter och sparkplattor till dörrar. |
Patientlarm: | Fel på patientlarm felanmäls till TeleService vardagar på 08-123 760 90 (08-16). Övrig tid SF-IT på 08-123 777 77. |
Beställning
Var uppmärksam på att vid vissa beställningar måste beställningsblankett åtgärdsförfrågan vara ifylld och bifogad i beställningen. Om du önskar få en offert på ett uppdrag, vänligen ange det i åtgärdsförfrågan så återkommer vi.
Flyttbeställning: |
Beställning av flytt skall ske minst 48 timmar innan önskat genomförande. Vänligen ange datum för önskad flytt samt uppge fullständigt rumsnummer var materialet ska hämtas. |
Lokalanpassning: |
Vänligen var så detaljerad som möjligt. Bifoga ifylld beställningsblankett. |
Leverans express: |
Expressleverans av paket till eller från avdelning. Vänligen ange fullständigt rumsnummer var leveransen ska hämtas. Glöm inte att sätta på en retursedel. Ange i beskrivingsfältet vilken transportör paketet ska skickas med.
Ska paket skickas till en annan avdelning behöver du ange rumsnummer för vart paketet ska hämtas, samt vart det ska ställas av i beskrivningsfältet. |
Lokalvård: |
Beställning av extra lokalvård. Vänligen ange när lokalvård ska utföras samt rumsnummer. Gäller det flera rum, välj ett i rullisten och komplettera med övriga rum under beskrivning. Bifoga ifylld beställningsblankett.
Vid behov av akuta städ, vänligen kontakta Helpdesk på telefon 08-123 780 90. Vi påbörjar vanligtvis akutstäd inom en timme efter att beställningen kommit in. |
Transport av avfall: |
Beställning av hämtning av avfall. Vänligen ange avfall, till exempel extra tömning av miljörum, tompall eller hämtning av sjukvårdens specialavfall samt vikt eller antal kärl och storlek på dem. |
JIT:
|
Följande information krävs för att vi ska kunna hantera ditt JIT-ärende vänligen skriv in informationen i beskrivningsfältet:
|
Utemiljö: |
Vänligen ange byggnad U000 vid felanmälan av ärende som avser utemiljön. Om möjligt, ange gatuadress i beskrivningsfältet. |
Övrigt: |
Används om beställning avser något som inte finns specificerat ovan som till exempel hjälpmedelsleveranser.
För att beställa ändringar till en textilvagn behövs följande information i beskrivningsfältet:
|
{{vm.newServiceRequest | json}}
{{vm.createdServiceRequest | json}}