
Startkit
För att det ska vara så smidigt som möjligt för dig som chef har vi tagit fram ett formulär så din nya personal får bästa möjliga mottagande första dagen på sin nya arbetsplats.
Vi ser till att din personal får en arbetsplats utformad efter standard, namnskylt, lägger till medarbetaren i kontorets maillista och ordnar eventuell posthantering. Vill du även att vi ska placera ut och koppla in den dator du eventuellt har beställt så gör vi gärna detta.
För att underlätta för dig som chef erbjuder vi en rundvandring på kontoret. På rundvandringen visar vi runt din medarbetare på kontoret samt går igenom rutiner vid brand.
- Vad ingår och vad kostar Start- och stoppkit
- Telefoni för anställda samt headset
- Dator, skärmar och tillbehör för Windows 10
- Dator och telefoni för konsulter
För adresser som har tjänsten start och stop se rullisten Kontorsadress nedan
Saknas er adress så gör ni beställningen själva via er IT i Butler
Förutsättningar för en lyckad leverans:
- Tjänsten ingår på adressen
- Beställning avser nyanställd personal eller konsult (dock ej konsulter som blir anställda).
- Medarbetaren har tilldelats ett användar-Id
- Beställningen har kommit in till oss 3 veckor innan medarbetaren börjar
Var noga med att fylla i samtliga val i beställningsformuläret.
* = Obligatorisk fält