Registrera ett ärende

Hur fungerar det när jag vill skicka in ett ärende till Coor?

Så här går det till när du skickar in ett ärende till Coors helpdesk: 

  1. Kontakta helpdesk antingen via telefon 08-123 780 90, mejl helpdesk.karolinska@coor.com eller här via serviceportalen.
  2. Ditt ärende tas emot och registreras i vårt ärendehanteringssystem och du får ett autogenererat mail med bekräftelse att ditt ärendet är mottaget.
  3. Ditt ärende skickas till den grupp/tekniker som ska hantera ärendet, när detta sker kommer du få yterligare ett mail med Coors M-nummer (ärendenummer) samt tider när ärendet senast ska vara påbörjat samt avslutat. Observera att tiderna är enligt avtal och anger när vi senast ska vara klara, ofta hanterar vi ärenden snabbare.
  4. Tekniker åtgärdar ärendet och ett mejl skickas till er att ärendet är klart samt en åtgärdsbeskrivning med vidtagna åtgärder medkommer.
  5. Ärendet kontrolleras och stängs.

När ni kontaktar oss angående ett pågående ärende från ni gärna ha Coors M-nummer redo (t.ex. M1234567) så att vi snabbt kan hitta ärendet och hjälpa er.

Länk till felanmälan och beställning